

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.



99,99 zł

Przed zamówieniem
- Czy można składać zamówienia e-mailowo i telefonicznie?
- Zamówienia przyjmowane są zarówno telefonicznie jak i mail'owo. Złożone zamówienia wysyłane są tylko za pobraniem (koszt dostawy to 20 zł) i nie obowiązują przy nim trwające promocje w sklepie ani żadne rabaty. Zamówienia można składać pod numerem telefonu komórkowego: +48 665 360 330 (pon-pt. - 9:00 - 12:00) lub na adres e-mail: sklep@tolishop.pl.
- Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta?
- Tak. Zamówienie można złożyć bez konieczności zakładania konta i logowania się do sklepu. Po włożeniu produktów do koszyka przechodząc do etapu Dane do Wysyłki należy wybrać opcję "ZAMÓW BEZ REJESTRACJI" Zachęcamy jednak do założenia konta. Konto w sklepie umożliwia zapisywanie historii zakupów Klienta i uprawnia do posiadania Karty Stałego Klienta.
- Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?
- Każdy produkt na naszej stronie posiada informację o statusie dostępności i przybliżonym czasie jego realizacji.
- Czy mogę liczyć na zniżkę, rabat lub inne bonusy podczas zakupów na stronie?
- Wszelkie promocje i obowiązujące rabaty znajdują się w sekcji Promocje. Cyklicznie organizowane są dni wysyłki gratis. W sklepie obowiązują także rabaty progowe, które system sklepu nalicza sam automatycznie. Aby być na bieżąco z wszelkimi promocjami, nowościami i ofertami specjalnymi polecamy zapisać się do naszego newslettera sklepowego.
- Z jakich materiałów wykonane są oferowane produkty?
- Materiały z jakich wykonane są produkty zostały podane w opisach oferowanych przez nas przedmiotów.
- Skąd pochodzą ubrania i odzież w sklepie www.tolishop.pl?
- Nasze ubrania i kolekcje szyte są specjalnie na nasze zamówienie u producentów i oficjalnych dystrybutorów marek sprzedawanych w naszym sklepie.
W trakcie zamawiania
- Czy mogę odebrać towar osobiście?
- Tak. W trakcie zamówienia podczas wyboru sposobu dostawy i płatności prosimy zaznaczyć odbiór osobisty.
- Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
- Dostępne formy płatności można znaleźć na podstronie: Formy płatności.
- Jakie są koszty przesyłki przy większym zamówieniu?
- Koszty przesyłki przy zamówieniu na kwotę powyżej 600 zł wynoszą 0 zł (nie dotyczy przesyłek za pobraniem). Promocja dotyczy zamówień składanych bezpośrednio na stronie Tolishop.pl jak i zamówień telefonicznych oraz mailowych.
- Szczegółowe koszty przesyłek zawarte są na podstronie: Koszty dostawy.
- Jaki jest czas realizacji zamówienia?
- Potencjalny czas dostarczenia zakupionego produktu podany mamy na podstronie: Czas realizacji zamówienia. Przy wybraniu opcji pobranie czas realizacji jest najszybszy, jeśli zamówienie zostało złożone na początku lub w środku tygodnia, średni czas wynosi 48 godzin. Przy wybraniu opcji przedpłaty, towar wysyłamy dopiero po zaksięgowaniu przez nas pieniędzy na koncie więc czas realizacji może potrwać od 3 do 5 dni roboczych.
- Czy wysyłacie paczki w weekend?
- Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku. Nie wysyłamy paczek w soboty, niedziele oraz święta. Kurierzy nie dostarczają także przesyłek w weekendy.
- Jaki jest całkowity koszt zakupionego towaru?
- Całkowity koszt zamówienia to : wartość towaru + koszty przesyłki.
- Dlaczego moje wymiary różnią się od tych podanych w tabeli rozmiarów?
- Wynika to z faktu, że wymiary podane w tabelach mierzone są na płasko (bez rozciągania). Każdy producent posiada własną rozmiarówkę dlatego należy zawsze sugerować się tabelą rozmiarów podaną przy każdym opisie przedmiotu. Poradnik jak mierzyć odzież i dopasować rozmiar znajduje się w sekcji: Jak dobrać rozmiar.
- Czy mogę kupić na raty?
- Niestety na obecną chwilę nasz sklep nie dysponuje systemem ratalnym.
Po złożeniu zamówienia
- Czy jest możliwe dokonywanie zmiany w zamówieniu i jego formie płatności?
- Aby zmienić złożone zamówienie, usunąć z niego jeden z towarów lub zmienić wybraną formę płatności, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.
Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które już zostało do Państwa wysłane. - Czy jest możliwe anulowanie złożonego już zamówienia?
- Aby anulować złożone już zamówienie należy zalogować się na stronie www.tolishop.pl i w zakładce moje zamówienia należy kliknąć opcję "anuluj zamówienie". Zamówienie można również anulować poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Nie jest możliwe anulowanie zamówienia, które zostało juz wysłane do Klienta. - Czy można umówić się z kurierem na określoną godzinę odbioru przesyłki?
- Sklep www.tolishop.pl nie ma wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki kurierskiej do odbiorcy. Kurier przed dostarczeniem powinien się kontaktować z Klientem i umówić na odbiór. Nie posiadamy jako firma bezpośredniego kontaktu z poszczególnymi kurierami, którzy obsługują regiony.
- Gdzie mogę uzyskać informacje o lokalizacji wysłanej do mnie przesyłki?
- Zapraszamy na podstrony naszych dostawców: Kurier FEDEX: Stan przesyłki, Inpost: Stan przesyłki, Poczta Polska: Stan przesyłki. Znajdują się tam proste w obsłudze systemy wyszukiwania przesyłek.
Jeśli system wyświetla komunikat: "Nieprawidłowy numer przesyłki" oznacza to, że paczka nie została jeszcze zeskanowana przez kuriera (nie podjął przesyłki fizycznie z siedziby firmy). - Przesyłka nie dotarła do mnie w ustalonym czasie - co zrobić?
- Jeśli przesyłka nie dotarła w terminie 3-7 dni roboczych od złożenia zamówienia, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Podając nam swój login i nr zamówienia sprawdzimy co dzieje się z danym zamówieniem/przesyłką.
- Źle dobrałem rozmiar odzieży - jak mogę ją wymienić?
- Regulamin wymiany zakupionego towaru podany mamy na podstronie: Wymiany Zwroty.
- Czy mogę zwrócić zakupiony produkt? Jak to zrobić?
- Regulamin zwrotu zakupionego towaru podany mamy na podstronie: Wymiany Zwroty.
- Otrzymałem inny towar niż zamówiłem - co mam zrobić?
- Prosimy o możliwie najszybszy kontakt z nami mailowo lub telefonicznie i poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji. Jeśli pomyłka nastąpiła z naszej winy wymienimy towar na odpowiedni. Zakupiony towar należy odesłać do nas bez pobrania z wypełnionym Formularzem Wymiany.
- Otrzymany towar posiada wadę - co mam zrobić?
- Prosimy o możliwie najszybszy kontakt z nami e-mailem lub telefonicznie i poinformowanie nas o wykrytej wadzie produktu. W takiej sytuacji wymienimy towar na pełnowartościowy.
Regulamin Reklamacji zakupionego towaru podany mamy na podstronie: Wymiany Zwroty.